Keresés ebben a blogban

2015. február 23., hétfő

KUCHENMEISTER: MAJA WAFFEL

A nasi-ajandek blogban már több Maja, a méhecske terméket bemutattunk, ide a kekszbox-ba is jutott belőle, méghozzá waffel formájában.


Látva a csomagolást, gondolom, másban is felmerül a kérdés, mi a különbség a gofri és a waffel között? Ezt nem én fogom megválaszolni, merthogy szerintem semmi, de várjuk a szakértők kommentjeit...:)


A nagy zacskó további 4 db kisebbet rejt ugyanazzal a mitnával.


Illata nagyon kellemes. Karamella és vanília keveredik benne. Ugyanezek az összetevők dominálnak az ízben is. Érződik, hogy jó sok tojást tettek bele, ettől kicsit sűrűbb is, mint a bolti piskóták többsége, de határozottan finom. A kakaó csak díszként szolgál. Én még egy kicsi citromhéjat tettem volna bele. Nyilvánvaló, hogy ez sem a gofrinak, sem a piskótának nem eleme, de nekem bejön.Izgalmat visz a tésztában.


Állagát tekintve a külseje egy fokkal szárazabb a kelleténél, viszont a belseje elég puha, így ez az aprócska hiba megbocsátható.

Összességében ez egy jól kivitelezett termék. Kávé, tea mellé enyhén savanykás lekvárral üde színfoltja lehet a reggeleknek. Viszont mogyorókrémmel ne próbálkozzunk, mert azzal már túl édes lenne.


Összetétel: tojás, cukor, búzaliszt, pálmazsír, szójalecitin, 0,9% kakaópor, tejsavópor, természetes aroma, só, szójalecitin

Tömege: 100 g=4*25 g

100 g 460 kcal/ 1 db=125 kcal

Gyártja: Kuchenmeister GmbH, Németország, http://www.kuchenmeister.de/

MÉG TÖBB MAJA NASI:

KATJES MAJA GUMICUKOR
BAUER GYÜMÖLCSÖS TÚRÓKRÉM
MAJA TEJSZELET
XOX KARTOFFELSNACK: BURGONYÁS CHIPS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése